Læringsproces ordreopfyldelse

Læringsproces ordreopfyldelse

Målet med de fleste virksomheder er profit og give de bedste produkter og tjenester, som de kan tilbyde kunderne. For virksomheder, der fremstiller salgbare varer, er producere det endelige produkt ikke det sidste skridt. Du ved allerede, at dine produkter vil sælge. Det næste, du skal gøre er levere produkter enten til butikker eller direkte til kundens dør. Dette er hvor Bestil fulfillment tjenester kommer. Virksomheder, enten store eller små, opnå normalt ydelser fra en tredjeparts-Bestil fulfillment selskab. På denne måde kan de koncentrere sig primært om fremstillingsprocessen og lade Bestil fulfillment virksomheder gøre deres job. Dette ville gøre for en mere effektiv drift af virksomheden. Centrale her er at få ordrer rigtigt første gang. Vælg et firma som passer din virksomhed ordreopfyldelse behov.

1. du kan fokusere på:

-kundeservice

-kundesalg

-produktudvikling

-markedsføring

Ud over dette får resten af dine medarbejdere til at koncentrere sig mere om andre spørgsmål, således at du kan sætte din tid, penge og energi til bedre udnyttelse. Når du vælger en ordre opfyldelse-udbyder, der vil passer bedst til din virksomheds behov, kan du overveje følgende vigtige faktorer:

2. placering

At vælge den rigtige placering bør spille en vigtig rolle i din beslutning. Bestil fulfillment lagersteder er spredt inden for landet. Forestil Dem, hvor højt din shipping gebyrer vil stige hvis du vælger en Bestil fulfillment lagersted, der ligger langt nord når hovedparten af dine gæster bor på øst.

En bedre og mere levedygtige mulighed er at vælge en placering midt i landet, så produkterne kan blive afsendt på begge steder til mere eller mindre lignende priser.

3. størrelse

Der er store og små Bestil fulfillment lagersteder. Vælge en, der vil passer bedst til kundens behov. Hvis du har en konstant strøm af ordrer året rundt, er det nemt at finde en virksomhed, der kan holde med en konstant efterspørgsel. På den anden side hvis du modtager en bulk ordrer under en bestemt vækstsæson, vil de være i stand til at håndtere det og stadig levere i en rettidig og effektiv måde?

4. ordrebehandling

Virksomheder nu ser på tredjeparts-sælgere som en farbar vej. Du skal finde en virksomhed, der vil være i stand til at håndtere alle dine ordrebehandling behov. Kontrollere hvis kan de nemt forvandle estimater i et antal ordrer straks. Nogle virksomheder har endda automatisk rækkefølge registre, hvilket gør en ordre lettere at være opfyldt og behandles. Således, ville det blive til en hurtigere fortjeneste for virksomheden.

5. realtid ordrestatus

Du og dine kunder bør informeres om når, hvor og hvordan ordrerne bliver sendt. Sørg for, at Bestil fulfillment tjenesteyderen, at du vil få er i stand til at spore en ordrestatus, real-time. Også, bør alle have de samme oplysninger om status for en ordre til at forhindre pege fingre ad skulle opstå et problem.

6. fejlfinding færdigheder

Kontrollere, om de kan behandle hovedparten af forsendelser eller ordrer. Dette vil lade dig vide, hvordan de håndterer ting fra deres ende. Bør et problem opstår, som en forkert ordre blev behandlet, vil de kunne komme op med en løsning lige væk? Se om de kan gøre forsendelser hurtigere end sædvanligt ved malplacerede ordrer, som kan føre til utilfredse kunder.

7. kommunikation

Det problem, at de fleste virksomheder beskæftiger sig med er, at den højre hånd ikke ved, hvad den venstre gør. Dette er resultatet af en mangel på kommunikation. Alt bør koordineres med hinanden for at undgå forvirring. Dette vil spare tid og kræfter, og gøre alle aspekter af opfyldelsen ordreprocessen køre mere gnidningsfrit.

8. fejlprocent

Fejl, uheld og forvirring behandles normalt af enhver virksomhed. Der er tidspunkter, hvornår en ordre vil blive sendt til den forkerte adresse. Når de søger en Bestil fulfillment-udbyder, spørge om deres fejlprocent og hvad de gør for at håndtere sådanne vanskeligheder. Også, Spørg om hvad de gør eller forbedre deres forsendelse system for sager som disse. Når du overveje disse faktorer, og vælg den rigtige rækkefølge opfyldelse-udbyder, der passer til din virksomheds behov, vil du få til at koncentrere sig mere om de afgørende aspekter af virksomhedens drift, der er sikker på at gavne dig, din virksomhed og mennesker der du tjener.